سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
صدقه دارویى است درمانبخش و کردار بندگان در دنیاى آنان پیش دیده‏هاشان بود در آخرت ایشان هرچه را در این جهان کنند ، در آن جهان بینند . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

راهنمای خرید چای ساز بوش از نمایندگی بوش

ما در اینجا با بررسی شباهت ها و تفاوت های مدل های چای ساز بوش سعی داریم تا به شما در انتخاب یکی از مدل های مناسب از بهترین مارک چای ساز کمک کنیم. در ابتدا اشاره می کنیم به کلیتی از مدل های چای ساز. حتماً می دانید که چای سازها در دنیا به دو صورت کلی تولید می شود:

 

  • چای ساز هایی که کتری و قوری آن بر روی هم قرار دارند که به ‌اصطلاح آن ها را دم آور می گویند.
  • چای سازهایی که کتری و قوری آن جدا از هم قرار بر روی یک صفحه قرار می گیرد که به‌اصطلاح آن را چای ساز استندی می گویند.

 

مزیت و معایب مدل های ذکرشده دم آور و یا استندی

چای ساز دم آور:

همان طور که گفتیم این مدل از چای ساز ها دارای طراحی ای می باشند که قوری بر روی کتری قرار می گیرد و چای با بخارات آب جوش دم خواهد کشید. این نحوه از دم کردن چای از اصولی ترین روش هایی است که همواره مورد استفاده قرار می گیرد چراکه عطر و طمع چای را باکیفیتی بی نظیر تأمین خواهد کرد همانطور که همیشه نوشیدن چای در میان ما ایرانیان با استفاده از سماور یا کتری، قوری های روی اجاق بوده است. پس می توانیم این مدل از چای ساز را به همین دلیل در دسته پرطرفدارترین و بهترین های چای ساز قرار دهیم.

 

چای ساز استندی:

این مدل از چای ساز استندی که به صورت افقی قوری و چای ساز کنار هم قرار می گیرد نیز از طراحی های مدلی از چای ساز است که برخی از افراد بنا به سلیقه خود این مدل را انتخاب می نمایند اما مواردی در این چای ساز استندی وجود دارد که توجه به آن حائز اهمیت است چراکه شما می توانید این ویژگی ها را تا حدی از معایب آن نیز بدانید. چای در قوری این مدل از چای ساز ها دیگر با بخار آب دم نمی کشد و المنتی که قوری بر روی آن قرار دارد این کار را انجام خواهد داد که بدون اغراق می توان گفت که نمی تواند کیفیتی کاملاً یکسان با دم کشیدن چای با بخار آب را داشته باشد و کاملاً مشهود می توانید شاهد تفاوت کیفیتی آن با دم کشیدن چای با بخارآب باشید. در مدل های تایمری، پس از دم کشیدن چای، المنت زیر قوری به منظور نجوشیدن چای خاموش می گردد اما سرد شدن چای در قوری مورد دیگری است که به همراه خواهد داشت اما در مدل های دم آور بخار آب در حالت گرم کننده می تواند تعدیل نجوشیدن چای و همچنین گرم نگه داشتن آن را به راحتی کنترل کند. این موارد و جای گیری متفاوت این مدل با مدل چای ساز روی هم دم آور می تواند گزینه هایی باشد که توجه به آن خالی از لطف نیست.

در قسمت بالا درباره چای سازهای موجود صحبت کردیم و به واضح می توان گفت که چای سازهای روی هم ارجحیت بیشتری به نسبت مدل های استندی دارد؛ کیفیت مناسب چای یا دم نوش خوشمزه با مدل های چای ساز روی هم به مراتب بالاتر از مدل های استندی می باشد. برند لوازم خانگی بوش که از بهترین مارک تولیدکننده چای ساز نیز می باشد، چای سازهای خود را در مدل های روی هم و یا دم آور تولید کرده است و به دلیل معایب موجود در مدل های استندی از تولید آن ها دوری کرده. در ادامه با بررسی مدل های چای ساز بوش همراه ما باشید.

مشخصات مشابه چای ساز های بوش

در مدل های گوناگون چای ساز بوش خصوصیاتی مشابه در طراحی و کارایی وجود دارد که شاید از دید بسیاری دور باشد و یا آن را تا حدی یک ویژگی جزئی بنامیم اما تمامی این نکات در کنار هم تضمین کننده کیفیت چای دم شده شما و سهولت استفاده از این دستگاه پرکاربرد می باشد.

توان مصرفی:

در ابتدا به توان مصرفی چای ساز بوش اشاره می کنیم چراکه باوجود اندک تفاوت وات بین آن ها می توانیم به جرئت بگوییم که این میزان اختلاف توانی، هیچ تفاوتی در نوع کیفیت عملکرد و قدرت دستگاه چای ساز ندارد. چای ساز بوش دارای قدرت 1785 و 1800 وات است که این تفاوت تنها تا میزان فوق العاده اندک در زمان جوش آوردن آب تأثیر در چای ساز تأثیر داد و این تفاوت تا جایی اندک می باشد که باید بگوییم بهتر است توان مصرفی چای سازهای بوش را در دسته شباهت های این دستگاه ها قرار دهیم. لازم به ذکر است که برند بوش، چای ساز های خود را با وات کاملاً استاندارد تولید کرده است پس لازم نیست این مورد چیزی در انتخاب ذهنی شما باشد.

خاموشی خودکار (AutoOff) و سیستم محافظ در برابر بدون آب کار کردن:

مشکلی که همیشه در هر منزلی بوده، استرس امنیت یک خانه در هنگام ترک آن بوده است. خامش کردن گاز در کتری قوری های قدیمی یا مدل های چای ساز که خاموش نمی شوند… چای ساز بوش در تمامی مدل های خود این مشکل و نگرانی را حل کرده تا علاوه بر جلوگیری از لطمه احتمالی به خود دستگاه، امنیت کلی شما را در منزل حفظ کند. دیگر لازم نیست با خرید چای ساز بوش برای منزل خود، نگران این مورد باشید چراکه چای ساز های این برند در هنگام اتمام آب دستگاه به صورت خودکار خامش خواهد شد.

عملکرد گرم نگه ‌دارنده خودکار:

چای سازهای بوش پس از به جوش آمدن آب درون کتری به صورت خودکار بر روی حالت گرم نگه‌دارنده قرار می گیرد در این حالت آب درون کتری گرم خواهد ماند و به صورت کاملاً ملایم بخارات آب، محتوی قوری را گرم نگه خواهد داشت تا جایی که اصطلاحاً چای به جوش نیاید و باعث تغییر رنگ و طعم آن شود و در واقع می توانید در این مدل از چای سازهای بوش مدت زمانی طولانی تری را برای نوشیدن چایی باکیفیت در اختیار داشته باشید.

پایه 360 درجه:

در مدل های گوناگون با داشتن پایه ای 360 درجه این امکان را به شما می دهد تا کتری آن را به هر جهتی که راه دستتان هست بر روی پایه اش قرار دهید. این امکان سهولت کار را برای افرادی که چپ دست یا راست دست هستند آسان خواهد کرد و دیگر سمت قرار دادن یا دست راست یا چپ بودن اهمیتی نخواهد داشت.

فیلتر رسوب گیر و صافی استیل قوری:

کاملاً بدیهی است که حتی اگر شما از آب تسویه شده استفاده کنید تا میزانی رسوبات شناور درون آب به جوش آمده وجود داشته باشد، فیلتر رسوب گیر در چای ساز بوش امکان داشتن آب جوشی هر چه باکیفیت و شفاف تر را برای شما مهیا خواهد کرد و شما به راحتی می توانید هر چندی یکبار این فیلتر را به راحتی بشویید. قوری ها در چای ساز بوش نیز دارای صافی برای فیلتر کردن تفاله چای می باشد.

محفظه جمع آوری سیم، نوع المنت مدل های چای ساز بوش نیز از دیگر شباهت های موجود در این دستگاه پرکاربرد است. در ادامه به شما پیشنهاد می کنیم از طریق این لینک مطلب « معرفی انواع چای ساز و نکات مهم برای خرید چای ساز بوش» را دنبال کنید مطمئن باشید با داشتن اطلاعات بیشتر می توانید انتخاب بهتر و مطمئن تری داشته باشید.

تفاوت های مدل های چای ساز بوش

چای ساز بوش در مدل های گوناگون خود دارای برخی تفاوت ها است که شما می توانید بر اساس آن ها مدل مورد نظرتان را انتخاب نمایید. پیش از هر چیز به راحتی بگوییم که تفاوت های ذکرشده در ادامه آن‌قدر تفاوت جدی ای نیستند که بخواهد در انتخاب مدل شما را دچار مشکل کند و تنها چیزی که در اولویت تفاوت می باشد نوع طراحی و شکل ظاهری آن ها و رنگ چای ساز بوش است اما ما در ادامه تمامی تفاوت های مدل های چای ساز را در این برند همراه با شما بررسی خواهیم کرد.

جنس کتری:

در مجموع چای ساز های این برند دارای دو جنس از کتری می باشند: پلاستیک شفاف و استیل.

لازم به ذکر است که پلاستیک شفاف در مدل های چای ساز بوش کاملاً با مواد محافظ سلامت تولیدشده است و به هیچ عنوان آب جوش دائمی در چای ساز با این جنس از پلاستیک تداخلی در تهدید سلامت یا طول عمر این دستگاه نخواهد داشت. پس به شما پیشنهاد می کنیم با خیالی راحت بین مدل های کتری از جنس پلاستیک و استیل تصمیم بگیرید و مدلی را که مناسب برای طراحی آشپزخانه تان هست را انتخاب کنید.

جنس قوری:

قوری های چای ساز بوش از جنس استیل و یا شیشه (پیرکس) درست شده اند. جنس قوری استیل در مدلی که با کتری استیل آن ست شده است ظاهری لوکس دارد و شما می توانید باز هم بر اساس سلیقه و ست خود در میان این دو مدل انتخاب نمایید.

نشانگر میزان آب:

در مدل هایی از چای ساز بوش که از جنس پلاستیک شفاف هستند شما می توانید به راحتی میزان آب را درون کتری ببینید اما مسلماً در مدل های کتری استیل این قابلیت وجود ندارد و شیاری نیز برای آن ها ایجاد نشده اند چراکه لازم است به این مورد توجه فرمایید که خاموشی خودکار و قابلیت های ایمنی موجود، دست طراحان را در ایجاد ظاهری آراسته تر و ساده تر باز گذاشته است و به منظور رقم زدن ظاهری یک پارچه تر برخی از مدل های چای ساز بوش این قابلیت را به همراه ندارد.

ظرفیت قوری و کتری:

در کل می توان گفت که چای ساز در این مارک، ظرفیت قوری آن ها 0.7 یا 0.8 لیتر و ظرفیت کتری آن ها 2 یا 1.7 لیتر است و همانطور که مشخص است در ظرفیت موجود، تفاوت بسیار اندکی وجود دارد.

 

بررسی مدل های چای ساز بوش

هر آنچه درباره تفاوت کلی موجود در مدل های چای ساز بوش لازم بود را برای شما مطرح نمودیم و در ادامه با بررسی یک به یک مدل ها با شما خواهیم بود، توجه فرمایید که با کلیک بر روی مدل هر چای ساز می توانید مشخصات، تصاویر و حتی فیلم آن ها را در فروشگاه اینترنتی 20 بخر مشاهده فرمایید و یا با قرار دادن همه مدل ها در جدول مقایسه، خریدی هر چه راحت تر را برای خود رقم بزنید.

 

چای ساز بوش مدل TTA5883

چای ساز بوش مدل TTA5883 در این مدل از تولیدات خود با ست کردن جنس استیل قوری و کتری، دیزاینی فوق العاده جذاب را برای بسیاری از سلیقه ها رقم زده است و از آنجایی که جنس استیل دارای قابلیت ست کردن با تمامی دیزاین های متفاوت فضاها می باشد این مدل یکی از پرطرفدارترین ها در چای سازهای موجود می باشد.همانطور که گفتیم جنس کتری و قوری این مدل از چای ساز بوش، استیل می باشد که ظرفیت کتری در این مدل 1.7 لیتر و قوری آن معادل 0.8 لیتر است.

چای ساز بوش مدل TTA5603

این مدل از چای ساز بوش دقیقاً مدلی مشابه از چای ساز TTA5603 می باشد که با یک تفاوت در جنس قوری آن تولیدشده است. دستگاه چای ساز بوش TTA5603 دارای قوری شیشه ای است که شما می توانید بر اساس نوع سلیقه خود یکی از مدل های مشابه با کتری استیل را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که مواردی که در قسمت تشابه چای سازهای بوش گفتیم نیز در این مدل ها نیز صدق می کند پس اگر می خواهید چای سازی با این استایل طراحی و کتری استیل را انتخاب کنید تنها کافی است به تفاوت قوری استیل و شیشه ای آن ها توجه فرمایید.

 

چای ساز بوش مدل TTA2201

چای ساز بوش روی هم این مدل دارای کتری شفافی از جنس پلاستیک است و همانطور که اشاره نمودیم این نوع از پلاستیک با در نظر گرفتن ارتباط کامل و دائمی آن با آب جوش تولید شده است و از بابت سلامتی و طول عمر دستگاه نیازی به هیچ نگرانی ای نخواهد بود. توجه داشته باشید که این مدل سال های است که در صدر پرفروش ترین های دنیا می باشد. چای ساز بوش مدل TTA2201  به رنگ سفید و دارای قوری از جنس پیرکس یا همان شیشه ای است. ظرفیت کتری این مدل 2 لیتر و قوری ای معادل 0.7 لیتر ظرفیت دارد و شما می توانید آن را به راحتی با ست آشپزخانه سفید، استیل و بسیاری از رنگ های دیگر ست نمایید.

چای ساز بوش مدل TTA2010

چای ساز مدل TTA2010 بوش نیز همانند مدل روی هم TTA2010 می باشد اما اگر در دسته افرادی هستید که ست آشپزخانه ای با رنگ شاد و روشن دارید، رنگ قرمز بسیار زیبای این مدل می تواند زیبا بخشی هر چه بیشتر برای فضای شما داشته باشد. لازم به ذکر است که لوازم برقی کوچک قرمز رنگ در بند بوش نیز می تواند مکمل رنگ زیبای این مدل باشد اگرچه تضاد رنگی زیبای آن در کنار سفید، استیل و حتی مشکی باب سلیقه بسیاری ا خریداران است.

منبع: تکناز


 نوشته شده توسط post در سه شنبه 98/11/29 و ساعت 11:8 صبح | نظرات دیگران()

 

اگر بدنبال خدمات سرویس و تعمیر پکیج در تهران می باشید. و یا خدمات تعمیر پکیج شبانه روزی نیاز دارید. در این مطلب به این موضوعات پرداخته ایم.

معمولا دغدغه افراد در خدمات سرویس و تعمیر پکیج در تهران این موارد هست: قیمت سرویس پکیج بوتان و یا سایر برندها. میزان تعرفه تعمیرات پکیج تهران. میزان نرخ اتحادیه تعمیر پکیج تهران بزرگ. تعرفه تعمیرات پکیج 98 و دیگر موارد. و یا نحوه و روش سرویس پکیج ایران رادیاتور و دیگر برندها و یا هزینه سرویس پکیج ایران رادیاتور در تهران و...

خدمات سرویس و تعمیرات پکیج تهران

 خیلی از افراد به دنبال خدمات تعمیر پکیج تضمینی هستند. تا خیالشان از کیفیت کار راحت باشد.

خدمات تعمیرات پکیج دیواری تعمیرکاران پکیج

چگونه میتوانیم یک تعمیرکار پکیج خوب در تهران پیدا کنیم؟

 برای پیدا کردن تعمیر کار پکیج لازم است انتظار داشته باشید.

 خدمات تعمیرات پکیج را از از مراکز معتبر و مجاز دریافت کنید. یا اینکه به نمایندگی تعمیر پکیج مربوطه مراجعه نمایید.

 به سوابق و تجارب شرکت و یا فرد تعمیرکار توجه داشته باشید.

 توجه داشته باشید که مشکلات پکیج ممکن است منشاء و علل مختلفی داشته باشد.

ابتدا باید با استفاده از دفترچه راهنمای پکیج و یا pdf  آموزش تعمیرات پکیج و کدهای خطای پکیج نوع مشکل و خرابی پکیج را شناسایی کنید. و سپس با یک تعمیرکار پکیج تماس بگیرید. و بعد از آن خدمات تعمیر پکیج مورد نیاز خود را درخواست نمایید.

 سیستم پکیج دیواری بسیار پیچیده است. که ممکن است در قسمتهای مختلف آن خرابی بروز پیدا کند. به همین جهت هنگام چک کردن پکیج به قسمت های مختلف پکیج دقت کنید. و یک به یک آنها را چک نمایید.

 از جمله سیستم برقی پکیج و قسمت هایی که با برق درگیر هست. سیستم گازی پکیج و قسمت هایی که با گاز و سوخت مرتبط می باشد. سیستم گردش آب پکیج که با آب در گیر هست.

که این‌ها باید یک به یک بررسی و چه گردد. تا مشکلات پکیج به صورت دقیق شناسایی گردد.

 اهمیت عیب یابی پکیج

 همانطور که اشاره کردیم انجام عیب یابی پکیج نیاز به دقت بالایی دارد. و حتماً باید توسط یک تعمیرکار ماهر و مجرب انجام گیرد. تا بتوان کلیه مشکلات و خرابی های پکیج را شناسایی کرد.

البته خود شما نیز می‌توانید با کمی حوصله مشکلات پکیج را شناسایی کنید. شناسایی کردن مشکلات پکیج نیاز به تخصص بیشتری دارد.

 حتی برخی از خرابی‌های پکیج ممکن است هیچ نشانه ای نداشته باشد. و سیستم عیب یاب پکیج نیز نمی‌تواند آنها را شناسایی کرده و به صورت کد خطا نمایش دهد.

 به همین خاطر لازم است از خدمات یک تعمیر کار باتجربه استفاده نمایید.

 خدمات سرویس پکیج دیواری

 اهمیت سرویس پکیج از آن جهت است که خیلی از مشکلات جزئی که شاید به چشم نیاید. با انجام سرویس کامل پکیج برطرف می گردد. مشکلات ریز و جزئی به مرور زمان باعث بروز مشکلات جدی تر می گردد و رفته رفته باعث آسیب دیدن یک قطعه مهم از پکیج می‌گردد.

 به عنوان مثال اگر سرویس پمپ پکیج انجام نگردد. وجود یک سنگریزه خیلی کوچک و یا رسوبات آب بر روی پمپ آب، موجب می‌شود تا به مرور پمپ آب فرسوده گردد. که نهایتاً پمپ خراب میشود. حتی ممکن است پمپ آب بسوزد.

 در این صورت شما در هزینه سرویس پکیج صرفه جویی کرده بودید. ولی حالا باید حداقل بیش از یک میلیون بابت تعویض پمپ آب پکیج پرداخت کنید. و البته حق الزحمه تعمیرگاه پکیج هم یک طرف دیگر می باشد.

 اهمیت کدهای خطای پکیج

 همانطور که اشاره کردیم کد خطا نشان دهنده وجود یک مشکل در یک بخش از پکیج می باشد. هرگز کدهای خطا را نادیده نگیرید. حتی اگر خودتان نیز حوصله ندارید. حتماً با یک تعمیر کار پکیج تماس بگیرید. تا نگاهی به پیج شما بیاندازد.

 چون اگر به این مورد اهمیت ندهید بعد ها منجر به خرابی پکیج می گردد. که هم وقت زیادی از شما می گیرد تا بتوانید پکیج را تعمیر کنید. و همچنین باید هزینه زیادی جهت تعمیر پکیج پرداخت نمایید.

از جمله خرابی های پکیج های دیواری عبارتند از:

·       آب مصرفی پکیج سرد می شود.

·       رادیاتورهای شوفاژ گرمای لازم را ندارند.

·       پکیج کلا روشن نمی شود. و یا به صورت انفجاری روشن می گردد.

·       رادیات گرمای کافی و لازم ندارد. و نیمه گرم است.

·       فشار بار آب پکیج کم می‌شود.

·       و غیره.

 بهتر است همیشه از خدمات تخصصی تعمیر پکیج و یک تعمیرکار پکیج دیواری مجرب برای رفع این مشکلات استفاده نمایید.


https://iranradiatorco.com/product/kal-500/





 نوشته شده توسط post در دوشنبه 98/11/28 و ساعت 12:23 عصر | نظرات دیگران()

معرفی سایت بسپار

سایت بسپار در سال 1392 در زمینه صنعت ساختمان و با هدف تسهیل تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و همچنین ایجاد روابط بین پیمانکاران و شرکتهای ساختمانی با مشتریان و مالکان املاک،در فضای مجازی، راه اندازی شد

این سایت در موضوعات تخصصی از جمله معماری  و دکوراسیون، مواد و مصالح ساختمانی، ماشین آلات ساختمانی، خدمات ساختمانی، ابزار و تجهیزات ساختمانی و ... معرف شرکتها و پیمانکاران می باشد

خدمات و سرویس های ویژه سایت بسپار

  • درج آگهی رایگان و ویژه
  • تبلیغات بنری
  • درج رپورتاژ آگهی و گزارش های خبری از شرکت و یا محصول شما ، در صفحه تازه های صنعت ساختمان
  • تبلیغ محصولاات و خدمات شما در شبکه های اجتماعی بسپار

چرا سایت بسپار؟

  • تخصصی بودن موضوع در صنعت ساختمان، می تواند در دسترسی سریع کاربران به کسب و کار شما را آسانتر  کند
  • پشتیبانی در سریعترین زمان ممکن در صورت نیاز
  • نعرفه های بسیار مناسب با توجه به تعرفه رقبا و همکاران
  • مشاوره رایگان به شما بصورت آنلاین در واتس اپ و اینستاگرام  برای درج مناسب آگهی
  • تخفیف های ویژه دوره ای

مزایای تبلیغات آنلاین

امروزه، اغلب مردم زمان بسیار زیادی را در محیط کار , منزل و یا در حین تفریح در برابر صفحات مانیتور کامپیوتر یا دستگاههای هوشمند مبایل و تبلت در حال استفاده از اینترنت می گذرانند. همچنان که شبکه های اجتماعی جایگزین دیدار های و ملاقات های رو در رو با دوستان می شود، و جستجو برای اطلاعات بصورت آنلاین بجای جستجو در کتاب ها تبدیل به چیزی عادی و روزمره شده است .

استفاده کنندگان از تبلیغات هم توانایی بالقوه بسیار زیادی برای بازاریابی و تبلیغات محصولات و خدمات مختلف در فضای آنلاین و اینترنت می بینند.

زمانی که از واژه تبلیغات اینترنتی استفاده می کنیم، این موضوع شامل موارد زیادی از جمله ایمیل مارکتینگ ، بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایتها ، تبلیغات پاپ آپ و تبلیغات نوتیفکیشن می شود.

 

 

 

مزایای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

1-      دسترسی گسترده

زمانی که صحبت از دسترسی گسترده می شود، هیچ رسانه ای توان مقاومت در برابر اینترنت را ندارد. از طریق انجام فعالیت بازاریابی آنلاین محصولات، یک تولید کننده در بخشی از جهان قادر به پیدا کردن مشتری برای محصولات خود در گوشه ای دیگر از جهان می باشد. این شیوه تمام مرزها و محدودیت دیگر رسانه ها از بین برده است. این که هر کسی، چه کسب و کارهای کوچک و چه بزرگ قادر به افزایش میزان فروش خود با استفاده از آن می باشد، بدون شک یکی از بزرگترین و بدیهی ترین مزایای آن به حساب می آید.

2-      هدفمندی

در فضای اینترنت، شما با وبسایت های و یا کانال های تلگرامی مواجه می شوید که در حال خدمت رسانی به گروهی خاص از مشتریان و بازدید کنندگان می باشد که خود دارای علایق خاصی بوده و یا به گروه سنی خاصی تعلق دارند. از جمله اینها می توان به سایتها و یا کانال های ورزشی، پزشکی، فن آوری، جوامع مجازی، مذهبی مسافرتی و . . . اشاره کرد. بنابراین بازاریابی و تبلیغات از طریق اینترنت به صاحبان کسب و کار این فرصت را می دهد که به مشتریانی دسترسی پیدا کنند که واقعاً خواهان خرید و استفاده از محصولات آنها می باشند.

3-     نظارت آنلاین و لحظه به لحظه 

در تبلیغات اینترنی شما این امکان را دارید که بصورت لحظه ایی از تعداد بازدید کنندگان و آمار مربوط به مقدار ارسال شده در تبلیغات پاپ و نوتیفکیشن خود با خبر شوید و در آخر یک گزارش از مقدار ارسال شده و میزان بازدید تبلیغات خود داشته باشید , اگر مایل به استفاده از تبلیغات به صورت پاپ آپ و یا نوتیفکیشن هستید می توانید از قسمت فروشگاه وب سایت تبلیغات نوین دیدن فرمائید .

4-      نهایی شدن خرید در زمانی کوتاه

یکی از مهمترین ویژگی های آنست که زمان نهایی شدن خرید بسیار اندک و کم می باشد. چرا که اغلب تبلیغات درج شده دارای لینک به یک وب سایت و یا کانال تلگرامی و حتی پیج اینستاگرام بوده که مشتری می تواند با وارد شدن به آن اقدام به خرید محصول مورد نظر خود بکند که خود می تواند موجب افزایش قابل توجه فروش و سود یک شرکت شود.

5-     آموزنده بودن

از نقطه نظر یک مصرف کننده، یکی از نکات مثبت این شیوه از تبلیغات این است که مصرف کننده می تواند به راحتی از جزئیات، ویژگی ها، عمر کالا، روش استفاده از آن و . . . به اطلاعاتی مفیدی در اندک زمانی دست پیدا کند.

6-      مقرون به صرفه بودن

با استفاده از دیگر رسانه ها، از قبیل تلویزیون , رادیو , روزنامه ویا مطالب چاپی، شما نمی توانید با اطمینان اعلام کنید که مشتری که در حال دیدن , گوش کردن و یا خواندن تبلیغ مورد نظر شماست ، در چه رده سنی قرار دارد و آپا اصلاٌ به دیدن و دنبال کردن محصول و یا خدمات شما علاقه ایی دارد و یا خیر . اما از طریق تبلیغات نوتیفکیشن , پاپ آپ و تبلیغات در وب سایت و یا کانال های تلگرامی می توانید تا حد زیادی تبلیغات خود را هدفمند کنید که یک مشتری و یا مخاطب بر اساس خواسته خود وارد یک وب سایت و یا کانال شما شده و آن تبلیغ را می بیند و به عبارتی بر روی آن کلیک می کند. بنابراین، با مقایسه از این نقطه نظر، هزینه ها بسیار کمتر از دیگر رسانه های می باشد.

7-      کاربری آسان

تمامی انواع مختلف از کسب و کارها، حتی آنهایی که تازه کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند ، تبلیغات در فضای اینترنت را آسان یافته و قادر به استفاده از آن می باشند. در دیگر رسانه ها صاحبان کسب و کار مجبور به استفاده از خدمات دیگر موسسات برای تهیه تبلیغات مناسب برای آنها و خرید یا اجاره فضای تبلیغاتی در این رسانه ها می باشند که این خود در اکثر اوقات پروسه ایی طولانی و زمان بر است , ولی در مقابل استفاده از اینترنت و تبلیغات در آن نقطه پایانی برای این دردسرها است.  وحتی یک کسب و کاری که تنها یک روز از عمر آن می گذرد از طریق ایجاد یک وب سایت و یا یک کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی برای خودش می تواند محصولات و خدمات خود در معرض دید و فروش بگذارد .

8-      سرعت دسترسی

برعکس شیوه های قدیمی تبلیغات امروزه شما می توانید به وسیله تبلیغات اینترنتی نوتیفکیشن , پاپ آپ , تبلیغات گسترده در کانالهای تلگرامی در زمان بسیار کوتاهی بعنوان مثال کمتر از یک روز محصولات و خدمات خود را در معرض دید صدها هزار نفر و حتی میلیون ها نفر قرار دهید و این بدلیل فراگیر شدن استفاده کنندگان از اینترنت و شبکه های مجازی میسر گردیده .

با جرأت می توان گفت که امروزه، تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین روشها در بازاریابی برای هر نوع کسب و کاری می باشد که با اقبال بسیار زیادی نیز روبرو شده و طرفداران بسیاری برای خود دارد.

 

با امید آنکه بتوانیم مناسبترین خدمات را برای توسعه کسب و کار شما در صنعت ساختمان ارائه کنیم

 


 نوشته شده توسط post در سه شنبه 98/11/22 و ساعت 6:31 عصر | نظرات دیگران()

تکنولوژی های جالب در ماشین لباسشویی بوش

تکنولوژی های ماشین لباسشویی بوش که تحولی عظیم در این صنعت ایجاد کرد و باعث هوشمندتر شدن ماشین لباسشویی بوش گردید مانند ایدوز، اکتیو اکسیژن، تشخیص وزن لباس

 

شرکت بوش یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در دنیا به شمار می‌رود که همیشه پیش رو و صاحب تکنولوژی در صنعت شستشو بشمار می‌رود و به عنوان بهترین مارک ماشین لباسشویی در دنیا شناخته می‌شود به همین خاطر این شرکت توانسته 30 درصد از این بازار را در کل دنیا به خود اختصاص دهد اما ما در اینجا تصمیم داریم به چند تکنولوژی بسیار جالب در ماشین لباسشویی بوش بپردازیم که باعث تحولات بسیاری در این صنعت شده است. اما قبل از هر چیزی ممنون می‌شویم از دوستانی که به تکنولوژی علاقمند هستند نظرات خود را انتهای صفحه برای ما ارسال کنند و اگر تکنولوژی جالبی را می‌شناسند و یا ایده جالبی دارند آن را به ما معرفی کنید تا ما مقاله شمارا در بزرگترین شبکه‌های خبری با نام و اجازه شما منتشر کنیم. می‌توانید از طریق ایمیل ما در فروشگاه اینترنتی 20 بخر با ما در ارتباط باشید.

سیستم ایدوز i-DOS در ماشین لباسشویی بوش

یکی از مشکلاتی که همیشه بسیاری از خانم‌ها با آن مشکل دارند تعیین میزان مایع ماشین لباسشویی و نرم کننده برای لباس‌ها است اگر میزان مواد شوینده کم باشد لباس‌ها خوب تمیز نمی‌شود و ممکن است لکه‌ها بصورت کامل پاک نشود و روی لباس باقی بماند که بعد از مدتی در اصطلاح می‌گویند لباس چرک مد شده است؛ اما اگر میزان مواد شوینده بیشتر حد نیاز استفاده کنید حتی با آبکشی اضافه نیز باز مواد شوینده در لباس باقی می‌ماند که این اتفاق باعث می‌شود لباس‌های شما از طرفی زودتر بور شده و از طرف دیگر پوسیده شود این اتفاق می‌تواند هم برای محیط زیست و هم حساب بانکی شما بد باشد. از همین رو شرکت بوش برای حل این مشکل از تکنولوژی ایدوز رونمایی کرد i-DOS مخفف Intelligent Automatic Dosing System می‌باشد که در حال حاضر در انحصار شرکت بوش می‌باشد، این تکنولوژی می‌تواند میزان دقیق مواد شوینده را به صورت اتوماتیک برای ماشین لباسشویی بوش تنظیم کند و به جرئت می‌توان گفت که این تکنولوژی بسیار هوشمندتر از آن چیزی است که شما حتی تصور می‌کنید.

برای خرید ماشین لباسشویی بوش با اقساط 12 ماهه بدون بهره تنها با یک سفته بانکی به صورت مستقیم از نمایندگی

اینجا کلیک کنید »»»   ماشین لباسشویی بوش   ««« اینجا کلیک کنید

اما حتماً برای شما این سوال پیش آمده که ایدوز i-DOS چگونه کار می‌کند؟

این تکنولوژی در ماشین لباسشویی بوش دارای دو مخزن می‌باشد که یکی از آنها مخصوص مایع ماشین لباسشویی می‌باشد و دیگری برای نرم کننده لباس در نظر گرفته شده است؛ شما با پر کردن این دو مخزن برای هفته‌ها آسوده خواهید بود چراکه سیستم i-DOS می‌تواند از این میزان مواد شوینده برای شستن بیش از 30 دور شستشو استفاده کند. اما این تکنولوژی بر چه اساس و معیاری میزان دقیق مواد شوینده را لباسشویی تنظیم می‌کند بسیار جالب است که بدانید این تکنولوژی به کمک حس گرهایی که برای آن طرحی شده است 4 عامل را برای تنظیم دقیق مواد شوینده در نظر می‌گیرد این سیستم توسط حس گرهایی که دارد می‌تواند میزان وزن لباس در ماشین لباسشویی بوش را اندازه گرفته و جنس لباس را می‌تواند به صورت اتوماتیک تشخیص دهد و میزان کثیفی لباس را در آبکشی اولیه که برای خیس کردن لباس‌ها انجام می‌شود را به دست می‌آورد و در آخر حتی میزان سختی آب را هم محاسبه می‌کند چراکه هر چه میزان سختی آب در منطقه زندگی شما بیشتر باشد لباسشویی به مواد شوینده بیشتری احتیاج دارد؛ در نهایت تکنولوژی i-DOS در ماشین لباسشویی بوش می‌تواند بر اساس اطلاعاتی که بدست آورده میزان دقیق مواد شوینده را تعیین کند تا شما بتوانید به بالاترین کیفیت شستشو دست پیدا کنید و دیگر هیچ‌گاه شما شاهد باقی ماندن مواد شوینده در لباس نخواهید بود همانطور که دیدید این تکنولوژی بسیار پیچیده در ماشین لباسشویی بر اساس وزن، جنس لباس، کثیفی و سختی آب میزان استفاده از مواد شوینده را تنظیم می‌کند، این سیستم می‌تواند به میزان 38% در مصرف مواد شوینده صرفه جویی کند که از طرفی به محیط زیست و از طرف دیگر به جیب شما کمک می‌کند.

نکته: شما زمان استفاده از تکنولوژی i-DOS احتیاجی نیست از مواد شوینده مخصوص استفاده کنید شما از تمام برندهای مایع ماشین لباسشویی و نرم کننده لباس می‌توانید استفاده کنید و مطمئن باشد که این تکنولوژی می‌تواند سال ها بدون هیچ‌گونه مشکلی برای شما کار کند و احتیاج به هیچ سرویسی ندارد.

 

تکنولوژی اکتیو اکسیژن بهداشتی ترین روش شستشو بدون مواد شویند

تکنولوژی اکتیو اکسیژن Active Oxygen در حقیقت یک برنامه شستشو در ماشین لباسشویی بوش محسوب می‌شود که می‌تواند بدون استفاده از مواد شویند لباس‌های شمارا در دمای پایین شسته و تا 99.99% باکتری‌ها و میکروب‌ها را از بین ببرد، شرکت بوش در حال حاضر از این تکنولوژی بر روی ماشین‌های لباسشویی بوش سری 8 و 6 استفاده می‌کند بهداشتی‌ترین و ملایم‌ترین روش‌های شستشو زمانی که شما برنامه اکتیو اکسیژن Active Oxygen را فعال می‌کنید ماشین لباسشویی بوش در زمان شستشو بجای اضافه کردن مواد شوینده ده‌ها مولکول ازون را در مخزن رها می‌کند که توسط دستگاه تولید می‌شود که شبیه به یک مه در مخزن دیده می‌شود این مولکول‌های اکسیژن فعال می‌توانند جرم و باکتری‌های موجود در لباس را حتی در دمای پایین از بین ببرند همین فرایند یک‌بار نیز در پایان شستشو یعنی در زمان آبکشی آخر صورت می‌گیرد هر دو فرایند درمجموع 30 دقیقه زمان می‌برد که با اطمینان می‌توان گفت 99.99% از باکتری‌ها از بین می‌رود که یکی از ملایم‌ترین و بهداشتی‌ترین روش‌های شستشو محسوب می‌شود که بهترین روش برای شستن لباس‌هایی محسوب می‌شود که خیلی کثیف نیستند و بیشتر بو گرفته‌اند و بهترین روش برای شستن لباس‌های نوزاد و افرادی که از بیماری‌های پوستی رنج می‌برند محسوب می‌شود زمان استفاده از این برنامه دیگر لازم نیست که لباس‌های زیر را از لباس‌های دیگر جدا کنیم چراکه در این روش شستشو تمام باکتری‌ها و میکروب‌ها از بین می‌روند.

اگر قصد خرید لوازم خانگی بوش را دارید می توانید به صورت اقساط 12 ماهه بدون بهره تنها با یک سفته بانکی با بهترین قیمت به صورت مستقیم محصول خود را از فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی بوش تهیه نمایید و آن را درب منزل دریافت کنید.

 

سیستم تشخیص وزن لباس در ماشین لباسشویی بوش

سیستم تشخیص وزن لباس بر روی ماشین لباسشویی بوش یکی دیگر از تکنولوژی های بسیار جالب شرکت بوش است که توانست این صنعت را دگرگون کند، یکی از مشکلاتی که در زمان خرید ماشین لباسشویی وجود داشت این بود که هر خانواده باید ظرفیت ماشین لباسشویی را متناسب با جمعیت خانواده خود انتخاب می‌کرد چراکه برای روشن کردن آن باید منتظر پر شدن ظرفیت لباسشویی می‌ماندید به این دلیل که ماشین لباسشویی هر با بر اساس ظرفیت دستگاه کار آبگیری را انجام می‌داد به همین دلیل اگر حجم لباس کمتر از ظرفیت دستگاه بود لمبر آب می‌توانست به دستگاه آسیب بزند، اما شرکت بوش با اضافه کردن تکنولوژی تشخیص وزن لباس در ماشین لباسشویی بوش این مشکل را حل کرد برای این کار شرکت بوش تعدادی حسگر را بر روی دیگ لباس قرار داده تا بتواند وزن لباس را تشخیص دهد سپس بر اساس جنس لباس که توسط برنامه شستشو برای آن مشخص کرده‌اید میزان آب مصرفی را محاسبه می‌کند و به کمک تکنولوژی Active Water ماشین لباسشویی بوش آب مورد نیاز آبگیری می‌کند؛ در اینجا دیگر مهم نیست تعداد اعضای خانواده شما چند نفر است شما می‌توانید بالاترین ظرفیت ماشین لباسشویی بوش را برای منزل خود تهیه کنید و در زمانی که نیاز باشد می‌توانید از تمام ظرفیت آن استفاده کنید چراکه اگر شما حتی یک لباس هم برای شستن داخل آن قرار داده باشید لباسشویی بوش بر اساس وزن و جنس همان لباس آبگیری می‌کند این تکنولوژی علاوه بر اینکه آب را بهینه استفاده می‌کند و دوست دار محیط زیست است به عمر ماشین لباسشویی شما نیز کمک می‌کند. در اخر به شما پیشنهاد می کنیم اگر با تکنولوژی ها و برنامه های ماشین لباسشویی خود آشنایی کافی ندارید و از ممکن است از بسیاری از آنها استفاده نکنید به شما پیشنهاد می کنم مقاله قیمت ماشین لباسشویی بوش را در سایت تبیان مطالعه کنید در این مقاله برنامه های ماشین لباسشویی و تکنولوژی های بکار رفته در آن مورد بررسی قرار گرفته شده است و تاثیری که می تواند بر روی قیمت یک محصول داشته باشد و شما از آن استفاده نمی کنید.

منبع: روزیاتو


 نوشته شده توسط post در شنبه 98/11/12 و ساعت 1:56 عصر | نظرات دیگران()

آخرین مدل ماشین لباسشویی بوش2020

معرفی بالاترین و آخرین مدل ماشین لباسشویی بوش آلمان با گارانتی اصلی بوش در نمایندگی با ضمانت خرید بهترین قیمت لباسشویی بوش

 

در اینجا می خواهیم نگاهی داشته باشیم به امکانات و مشخصات فنی بالاترین و آخرین مدل ماشین لباسشویی بوش که توانست بعد از تولید به سرعت به بالاترین جایگاه در فهرست بهترین ماشین لباسشویی دنیا دست پیدا کند اما دقت داشته باشید که همیشه آخرین و بالاترین مدل بهترین انتخاب برای شما محسوب نمی شود چراکه  زمانی شما بهترین انتخاب را خواهید داشت که بر اساس نیاز و بودجه خود بهترین مدل را انتخاب کنید، در اینجا ما علاوه بر بررسی ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32841IR به شما گارانتی اصلی و نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش را نیز به شما معرفی خواهیم کرد شما با خواندن این مطلب با برنامه های شستشو و تکنولوژی های بکار رفته در بالاترین مدل لباسشویی بوش آشنا خواهید شد که در کل می تواند در انتخاب بهتر به شما کمک کند. شما بعد از خواندن این مطلب می توانید از طریق لینکی که برای شما قرار می دهیم می توانید مدل های مختلف «ماشین لباسشویی بوش» را در صفحه نمایندگی بوش مشاهده نمایید.

ماشین لباسشویی بوش آلمان مدل WAY32841IR

ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32841IR سری Home Professional در حقیقت بالاترین مدل در آخرین سری محصولات شرکت بوش می باشد، این لباسشویی بوش که در کشور آلمان تولید می شود ظرفیتی معادل 9 کیلوگرم را دارا می باشد که بالاترین ظرفیت را در بین ماشین های لباسشویی بوش دارا می باشد که به شما این امکان را می دهد که حجم زیادی از لباس را داخل آن بریزید حتی می تواند یک پتو دو نفره را برای شما بشورد، شرکت بوش که از جدیدترین نسل موتورهای خود EcoSilence Drive در این مدل استفاده کرده است که به لطف آن توانسته برچسب انرژی A+++ را دریافت کند که می توان گفت یکی از کم مصرف ترین ماشین های لباسشویی در دنیا محسوب می شود، از طرف دیگر قرار گرفتن این موتور در بدنه Super Silent این ماشین لباسشویی بوش که از یک عایق صوتی در آن استفاده شده باعث شده صدای این لباسشویی در بالاترین سطح تنها به 47 دسی بل برسد و حتی در زمان خشک کن اگر ماشین به 1600 دور در دقیقه برسد صدای آن فقط به 72 دسی بل خواهد رسد این به این معنی است که در طول روز شما متوجه روشن بودن دستگاه نخواهید شد.

درباره موتور EcoSilence Drive در ماشین لباسشویی بوش

شرکت بوش در نسل جدید موتورهای خود از فناوری بسیار جالبی استفاده کرده به این صورت که بجای استفاده از برس های کربنی از آهن ربا در این موتور استفاده کرده است و این موضوع باعث شده سطح اصطکاک در موتور به حداقل ممکن برسد که این موضوع 3 مزیت بسیار مهم را برای آن ایجاد کرده با حذف اصطکاک در موتور صدای آن به حداقل رسیده و به همین خاطر مصرف انرژی در آن تا حد چشم گیری کاهش پیدا کرده است و از طرف دیگر باعث بالا رفتن عمر موتور شده است.

بدنه سوپرسایلنت در ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional

شرکت بوش برای عایق صوتی در بدنه این ماشین لباسشویی از تکه های پارچه شلوارهای جین استفاده کرده که از طرفی یکی از بهترین عایق های صوتی محسوب می شود و از طرف دیگر به طبیعت کمک می کند این عایق صوتی باعث می شود صدای ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32841IR به حداقل برسد از طرف دیگر شرکت بوش برای پایداری بیشتر از تکنولوژی Anti Vibration در طرحی بدنه استفاده کرده است که باعث شده این لباسشویی در زمان شستشو و یا خشک کن هیچ گونه لرزشی نداشته باشد.

بالاترین کیفیت شستشو در لباسشویی بوش مدل WAY32841IR

اما اگر در ادامه بخواهیم نگاهی به دیگر خصوصیات ماشین لباسشویی 9 کیویی بوش مدل WAY32841IR داشته باشیم می توانیم به سیستم تشخیص وزن لباس، تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده i-Dos و سیستم تشخیص کف روی لباس اشاره کنیم که آن را به غول تکنولوژی و امکانات تبدیل کرده است شما با داشتن این لباسشویی بوش تنها کافی است مخزن مربوط به مایع ماشین لباسشویی و نرم کننده را پرکنید و به هر میزانی که می خواهید لباس های چرک خود را داخل آن قرار دهید حتی یک پیراهن تک در اینجا ماشین لباسشویی بوش المان مدل WAY32841IR می تواند بر اساس وزن کثیفی لباس میزان آب مورد نیاز و شوینده را به صورت اتوماتیک تنظیم نماید تا شما به بالاترین کیفیت شستشو دست پیدا کنید لباسشویی بسیار هوشمند از بزرگترین تولید کنند لوازم خانگی در دنیا که توانسته با این تکنولوژی های خود صنعت شستشو و نظافت را در دنیا دگرگون کند در ادامه به بررسی این تکنولوژی ها خواهیم پرداخت؛ اما دقت داشته باشید که برخی از این امکانات ممکن است کارایی چندانی برای شما نداشته باشد اما می تواند در قیمت لباسشویی شما تأثیر بسیار زیادی داشته باشد به همین خاطر مطلبی را در سایت تبیان به شما معرفی می کنیم که می توانید در کمک بسیار زیادی به شما کند در آن مقاله شما با بهترین مدل ماشین لباسشویی، تشخیص لباسشویی بوش اصل و تقلبی، دلیل اختلاف قیمت در فروشگاه های مختلف، گارانتی اصلی بوش و نمایندگی های فروش آشنا می شوید تنها کافیست بر روی «قیمت ماشین لباسشویی بوش» کلیک کنید.

 i-DOSایدوز چیست و چطور کار می کند؟

 i-DOS مخفف Intelligent Automatic Dosing System می باشد که وظیفه تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده را در لباسشویی بوش بر عهده دارد این تکنولوژی دارای دو مخزن برای مواد شوینده در لباسشویی می باشد یکی برای مایع لباسشویی و دیگری برای نرم کننده لباس که با پر کردن این دو مخزن لباسشویی شما می تواند برای شستن بیش از 30 دور لباس از آن استفاده کند و میزان 38% در مصرف مواد شوینده صرفه جویی کند این سیستم بسیار هوشمند می تواند به کمک حس گرهایی که در اختیار دارد بر اساس وزن، جنس و کثیفی لباس میزان مواد شوینده به صورت دقیق محاسبه کرده و آن را به لباس اضافه می کند با این تکنولوژی میزان مواد شوینده طوری تنظیم می شود که شما به بالاترین کیفیت شستشو دست پیدا خواهید کرد و در آخر شستشو نیز هیچ گونه مواد شوینده ای در لباس باقی نخواهد ماند، به این موضوع توجه داشته باشید که وجود مواد شوینده در لباس می تواند در بلندمدت باعث بروز بیماری های پوستی در افراد گردد.

سیستم تشخیص وزن لباس در آخرین مدل ماشین لباسشویی بوش

این تکنولوژی می تواند به کمک حس گرهایی که بر روی دیگ قرار دارد وزن لباس را در ماشین لباسشویی را اندازه گیری کند و سپس بر اساس وزن و جنس لباس میزان آب مورد نیاز را برای شستشو را محاسبه کند و با استفاده از تکنولوژی Active Water میزان آب مورد نیاز دستگاه را تامین کند، وجود این تکنولوژی بر روی این لباسشویی بوش به این معنی است که دیگر نیاز نیست منتظر پر شدن ظرفیت لباسشویی بمانید شما می توانید یک لباس تنها را برای شستن داخل آن قرار دهید و دستگاه دقیقا می تواند به میزان وزن و جنس همان لباس آب گیری کند، پس اگر یک خانواده کم جمعیت نیز باشید باز می توانید از لباسشویی بوش مدل WAY32841IR در خانه خود لذت ببرید.

سیستم تشخیص کف روی لباس در ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32841IR

همانطور که اشاره کردیم این لباسشویی دارای سیستم i-Dos تنظیم مواد شوینده می باشد اما اگر بخواهید می توانید از آن استفاده نکنید و پودر و مایع لباسشویی را به صورت دستی به لباس ها اضافه کنید اما مشکل در اینجا این است که تعیین دقیق میزان مواد شوینده برای افراد بسیار مشکل است و ممکن است میزان شوینده ای که به لباس اضافه می کنید بیشتر از نیاز باشد به همین خاطر ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32841IR در آبکشی آخر میزان شوینده در لباس را اندازه می گیرد و اگر شوینده در لباس های شما باقی مانده باشد به صورت خودکار مدت زمان آبکشی را اضافه می کند تا زمانی که هیچ شوینده و کفی در لباس باقی نماند.

برنامه های شستشو و لکه بری در ماشین لباسشویی 9 کیلویی بوش مدل WAY32841IR

همانطور که گفتیم این مدل آخرین و بالاترین مدل ماشین لباسشویی بوش محسوب می شود که دارای یکی از کامل ترین برنامه های شستشو و لکه می باشد این لباسشویی با 14 برنامه شستشو و 16 برنامه لکه بری متفاوت می تواند هر نوع لکی را از بین ببرد اما دقت داشته باشید برای این کار تنها کافیست نوع لک را برای ماشین مشخص کنید چراکه برای از بین بردن هر لک به میزان مشخصی از دما آب و مواد شوینده احتیاج است پس اگر شما از برنامه شستشو و لکه بری آن به درستی استفاده نکنید ماشین لباسشویی بوش نمی تواند لکه های لباس را از بین ببرد و شما شاهد کیفیت واقعی شستشوی آن باشید، واقعا اگر شما برنامه لکه بری را فعال نکنید چه تفاوتی می کند که ماشین لباسشویی شما برنامه لکه بری دارد یا خیر پس اگر بابت چنین آپشنی هزینه کرده اید بهتر است بتوانید از آن استفاده کنید، اگر با برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی آشنایی کافی ندارید و به درستی با عملکرد با عملکرد آنها آشنا نیستید به شما پیشنهاد می کنیم «مجله اینترنتی 20 بخر» را در گوگل سرچ کنید و سپس «برنامه های شستشوی ماشین بوش» در این مجله به دقت مطالعه نماید شما با خواندن این مقاله با برنامه های مختلف ماشین لباسشویی خود آشنا می شود و می توانید به درستی از آنها استفاده کنید.

بهترین قیمت ماشین لباسشویی بوش در نمایندگی

خرید بهترین قیمت ماشین لباسشویی بوش WAY32841IR و یا هر مدل دیگری را برای منزل خود را دارید می توانید آن را با گارانتی اصلی شرکت بوش سرویس به صورت مستقیم از نمایندگی بوش تهیه نمایند و آن را درب منزل خود دریافت نمایید اما قبل از خرید باز به شما تاکید می کنیم که آخرین مدل به معنی بهترین مدل را شما محسوب نمی شود زمانی شما می توانید بگویید بهترین مدل ماشین لباسشویی را تهیه کرده اید که آن را متناسب با نیازهای خود انتخاب کرده باشید به همین خاطر به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید دیگر مدل های ماشین لباسشویی بوش را مشاهده نمایید و آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید شما برای این کار می توانید از فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش دیدن نمایید شما در آنجا می توانید خرید خود را با بهترین قیمت لباسشویی بوش انجام دهید و در صورت نیاز به مشاوره برای انتخاب بهتر با آنها تماس گرفته و از مشاورین بوش برای انتخاب بهتر کمک بگیرید.

نتیجه گیری آخرین و بالاترین مدل ماشین لباسشویی بوش WAY32841IR

ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32841IR سری Home Professional بالاترین مدل در سری هوم پروفشنال محسوب می شود این لباسشویی که رنگ آن سفید است ساخت کشور المان می باشد این مدل با گنجایش 9 کیلو 1600 دور بالاترین ظرفیت را در میان ماشین های لباسشویی بوش دارد و همانطور که گفتیم شرکت بوش با بکارگیری موتور EcoSilence Drive و بدنه سوپر سایلنت دارای برچسب انرژی A+++ می باشد و در میزان صدای آن در حالت شستشو 47 دسی بل و در حالت خشک کن در بالاترین سطح زمانی که دستگاه با بالاترین سرعت یعنی 1600 دور در دقیقه کار می کند تنها 72 دسی بل صدا دارد و به لطف تکنولوژی Anti Vibration هیچ گونه لرزشی ندارد از دیگر قابلیت های آن می توانیم به 14 برنامه شستشو، 16 برنامه لکه بری، تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده، سیستم تشخیص وزن لباس، سیستم تشخیص کف روی لباس، برنامه ضد چروک، تنظیم آب اتوماتیک، شروع با تاخیر 1 تا 24 ساعت، قفل کودک، شستشوی خودکار مخزن مواد شوینده و شستشوی خودکار دیگ اشاره کنیم که بدون شک کامل‌ترین و باهوش ترین ماشین لباسشویی محسوب می شود.

منبع: ساتین


 نوشته شده توسط post در سه شنبه 98/11/1 و ساعت 2:55 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 2
مجموع بازدیدها: 82375
فهرست موضوعی یادداشت ها
خدمت از ما[11] . متخصص ارتودنسی[3] . هزینه ارتودنسی[3] . قیمت نقاشی ساختمان[3] . نقاشی ساختمان[2] . سرویس پکیج[2] . طراحی جواهرات[2] . سرویسکار پکیج[2] . خرید نهال گردو[2] . اپلیکیشن خدمت از ما[2] . تبدیل بیت کوین به پول نقد[2] . خدمات تاسیساتی[2] . خدمات سئو وب سایت . خدمات طراحی سایت . خدمات کولر آبی . آبشار ویسادار . آرکا افشان . آزمون آنلاین آیلتس mock test . آموزش بیت کوین . آموزش خرید و فروش بیت کوین . آموزش زیان ایران بریتانیا . تبدیل بیت کوین به ریال در ایران . تری دی پانل . تشخیص ترکیدگی . تعمیر پکیج . تعمیر ساختمان . تعمیرموتورخانه . تعمیرکولرآبی . ثبت ازدواج در ترکیه . ثبت نام در بورس . چگونه بیت کوین بفروشم . حداقل هزینه ارتودنسی . اجاره ویلا شمال . اخبار ورزشی بانوان . اخبار ورزشی کرمان . ارتودنسی . ارتودنسی دندان . ارتودنسی نامرئی . از کجا بیت کوین بخرم . ازدواج در ترکیه . اسامی بهترین وبلاگ ها . اعضای بلک پینک . انگشتر جواهر مردانه . انگشتر طلا مردانه . ایزوگام . بازار آنلاین.بازار آنلاین خدمات ایران . بازسازی بناهای . باشگاه آرمان گهر . باشگاه شاهین . باشگاه فوتبال شاهین . بام آذین . برنامه نویسی حرفه ای در کرمان . بلک پینک . بنایی ساختمان . بهترین مدرسه فوتبال کرمان . بهترین مرکز زبان انگلیسی . بهترین نرم‌ افزار مدیریت مطب . بهترین وبلاگ ها . بهترین وبلاگ ها دانستنی . پارادیس هاب . پوشش سقف . خزید رگال . دریافت کد بورسی . دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح . دوره ارز دیجیتال . دوره های آموزشی ارز دیجیتال . دکترنهال . راه اندازی و نصب پکیج . رگال آهنی . رگال خانگی . رو در رو . روش‌های ارتودنسی . سئو چیست . سئو در کرمان . سئوکار کیست . ساخت پارکینگ . ساخت رگال . سایبان ماشین . سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین . سبزی آباد . سرمایه گذاری در ترکیه . سقف پارکینگ . سقف سوله . سقف کاذب . سوپر مارکت آنلاین کرمان . سیگنال بایننس . طراح اپلیکیشن در کرمان . طراحی اپ کرمان . طراحی اپلیکیشن اندروید کرمان . خرید ارز دیجیتال . خرید اسپری . خرید بلیط هواپیما . خرید بیمه شخص ثالث . خرید رنگ مو . خرید عطر . خرید نهال . خرید نهال بادام . طراحی جواهرات با کامپیوتر . طراحی سایت در کرمان . طرح نقاشی ساختمان . عیب یابی پکیج . فروش رگال . فروشگاه محصولات طبیعی کرمان . فروشگاه یاسین . فروشگاه کرمان . فضای کار اشتراکی . فضای کار اشتراکی پارادایس هاب . فوتبال کرمان . قالیشویی آنلاین . قیمت ارتودنسی . قیمت ارتودنسی در سال 99 . قیمت تری دی پانل . قیمت قالیشویی . قیمت لوله کشی ساختمان . متخصص دندانپزشکی . مجله اینترنتی خدمت از ما . مجله اینترنتی.خدمت از ما . محاسبه BMI . محاسبه BMI آنلاین . محصولات ارگانیک کرمان . محصولات سالم در کرمان . مدرسه فوتبال در کرمان . مدرسه فوتبال کرمان . مزایای تری دی پانل . مشاور کسب و کار اینترنتی . مشاوره رایگان کسب و کار . مشاوره و راه اندازی کسب و کار . مشکلات دهان و دندان . معایب ارتودنسی نامرئی . معرفی خدمت از ما . نحوه فروش بیت کوین در ایران . نرخ بیمه شخص ثالث . نرم‌ افزار مدیریت مطب . نصب ایزوگام . نصب ایزوگام در تهران . نصب پکیج . نصب توالت فرنگی . نصب کولر آبی . نظافت به صورت آنلاین . نظافت تهران . سرویس پکیج بوتان . سرویس کولرآبی . نگهداری موتورخانه . نهال گردو . نهالستان دکترنهال . نوسازی خانه . قیمت نهال گردو . گرمایش از کفنگهداری موتورخانه . گروه بلک پینک . گروه سیگنال بایننس . لوازم جانبی بیسوس . لوازم جانبی شیائومی . لوازم جانبی موبایل . لوله بازکنی . لوله بازکنی تهران . لوله کشی ساختمان . لیست پزشکان . لیست پزشکان شیراز . لیست پزشکان مشهد . وانت بار . وانت بار ارزان . وانت بار اینترنتی . یمه شخص ثالث . کابینت سازی . کانال سیگنال ارز دیجیتال . کتابفروشی ایرانی در اروپا . کتابفروشی ایرانی در خارج . کتابفروشی ایرانی در ونکورور . کتابفروشی های فارسی در کاناد . کد بورسی رایگان . کرایه وانت بار . کرند . کُرند . کسب درآمد . کلاس آموزش ارز دی . کلاس آموزش ارز دیجیتال . کلاس آموزش بیت کوین .
جستجو در صفحه

خبر نامه